söndag 9 maj 2010

Bra träningsvecka

I veckan som gick avverkade Team NOLLKOLL säsongens första pass i Yxbacken. Två gånger upp och ned med packning blev det och jobbigt - precis som väntat. Vi hade t.o.m. med oss Mickes nya videokamera för att dokumentera utflykten, men tekniska komplikationer har dessvärre gjort materialet frånvarande. Vi jobbar på det.

I övrigt har vi inte lyckats tajma träningspassen jag och Micke, men undertecknad har hunnit med 6 pass utöver backträningen, med 27,5 km löpning, 60 min styrka och ca 40 min badmintonspel (som vi inte ska tala mer om). Blä.

Helgen spenderade jag hos goda vänner i Stockholm och lördagsmorgonen gav denna sköna löprunda på Gärdet som jag sprang med Anna från Team Bandcamp som i år debuterar i BAMM 30. Stort lycka till önskar vi dom!



/Mathias

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar