lördag 3 april 2010

April, april



Påskmaten till trots gav jag mig på lördagkvällen ut för att trimma konditionen! (Vi tänker alltså inte banga ur(!), Pälle kan vara lugn). På besök i min hemort Finspång hade jag stakat ut en sträcka på drygt 2 km som jag planerade springa minst 3 gånger. Efter 1 km hade jag fått otal uppstötningar och även håll -som sig bör- efter två dagar fyllda av abnormalt intag av mat, kakor och godis.


Före.

Efter att ha kommit in i andra andingen (och maten landat) flöt allt på bra och jag avverkade drygt 4 varv motsvarande 8,5 km på ca. 40 min.


Sträckan var mestadels kuperad grusväg.


Efter.

Nu bär det av till Sälen och fyra dagar utförsåkande, planerar inte att springa uppför.. än.

/Mathias

7 kommentarer:

  1. känner igen det där området :)
    Bra jobbat, kämpa på!

    SvaraRadera
  2. Mikael (NollKoll)4 april 2010 kl. 10:16

    Bra kämpat kompis! Ha det fint i Sälen.

    SvaraRadera
  3. Tack tack grabbar! Ska försöka inte bryta allt för många ben. ;)

    SvaraRadera
  4. Bra jobbat, verkligen skönt att ni är på banan igen, puh jag har inte hämtat mig ännu, tror jag...

    SvaraRadera
  5. Hahaha! Jag blev superbesviken när jag först läste att ni inte skulle vara med. Nu är jag glad igen! :)

    SvaraRadera
  6. BRA! Vi vill absolut INTE göra våra kära medtävlande och läsare besvikna. :)

    /Team NOLLKOLL

    SvaraRadera